Návrh na tréninkový plán

01.11.2020 20:26

Milí kluci, 

 

týden je zase za námi a my bohužel zůstáváme stále ve stejném režimu. 

 

Přiznejte se, děláte něco pro své zdraví a kondici? Jestli ne, je potřeba to napravit a my přicházíme s návrhem na tréninkový plán...

 

 

 

Pondělí: Obratnostní koordinační běhy 
 
- krátké běhy se změnou směru, např. viz obrázky v odkazu níže označené jako LM, ST, WM, HF
              Odkaz ZDE.
 
Běh by měl probíhat v maximální rychlosti s dostatečným odpočinkem mezi opakováními. Max 4 opakování. Odpočinek cca 90 sec.
 
Úterý: Odrazová síla
           výskoky snožmo s rotací
           úskoky stranou a start (krátký sprint)
           výskoky snožmo na (stoličku,lavičku,schody) youtu.be/b2X1CP2_XVk
           výstup na (stoličku,lavičku,schody) švihem jedné nohy youtu.be/06oqKuQwBek
 
Výšku stoličky, lavičky si každý zvolí sám. 
 
 
 
Středa: Technika s míčem (ball mastery)
            
             Viz odkaz - dle vlastního výběru www.youtube.com/watch?v=U3N_qXaqrtI
             
 
Čtvrtek: Žebřík
               
              Viz odkaz - dle vlastního výběru www.youtube.com/watch?v=qpJ8ukyFc7o
              Fantazii se meze nekladou - místo žebříku lze použít cokoliv. ;-)
 

Pátek: Odrazová síla

               Viz odkaz - dle vlastního výběru www.youtube.com/watch?v=iTKexxwOitY
           

2x týdně tabata (návrhy v minulém týdnu), posilování středu těla (např. prkno neboli plank). Každodenní protahování je už doufáme rutinní zíležitostí. ;-)
 
V případě potřeby jsme vám k dispozici a kdykoliv budete potřebovat, obraťte se na nás.